lørdag 9. juli 2011

Mamma og jeg på "logrer'n" på utstilling

I dag drasset mamma meg med i bilen tiiiiidlig om mårran. Jeg ville helst sove og gadd ikke å stå opp da mamma begynte å stresse rundt. Så måtte jeg inn i bilen og så dro vi til et sted det var MANGE hunder. Jeg visste ikke hvor jeg skulle titte. Jeg satt meg ned og nynnet en fin pipemelodi, slik at alle de andre hundene skulle se hvor fin jeg er. Det teite var at nesten ingen ville se på meg. De sprang rundt i ringene sine og viste seg frem, mens alle egentlig burde se på MEG.

Vel, mamma ordnet et eget sted til meg der jeg hadde buret mitt og gjerdene mine. Jeg fant til slutt ut at det var best å bare sitt og se. Det kom ei skikkelig rype trippende forbi meg også. Hun lignet på Frida. Jeg tenkte jeg skulle kjøre en liten sjarmis og viste hvor raskt jeg kan logre med halen, men så var mamma teit og sa at jeg ikke fikk hilse. Dumme mamma!

Plutselig heiv mamma på meg et bånd og DA tenkte jeg at her var det bare å duuure i vei. At mamma hang bak som en kong syns jeg ikke var noe å bry seg om. Jeg hadde peilet meg inn på DEN herlige tispen, men mamma hadde tenkt seg en helt annen vei. For å være ærlig så syns jeg mamma var litt kjip og det pep jeg til henne resten av runden. Så skulle jeg plutselig stå i ro. Ja vel tenkte jeg. Da kan jeg jo sette meg ned å hvile litt, men neeeida. Her måtte man stå.

Mamma var så fornøyd etterpå at jeg er sikker på at hun hadde logret om hun hadde hatt hale. Klemte og kysset på meg så jeg ble skikkelig flau.

Her er noen bilder av meg. Mamma ville at jeg skulle se fin ut på bildene, men jeg måtte lage "litt" trøbbel for henne. Da hun fant frem fårepølse til meg ble jeg derimot litt ivrigere. :) Og så lot hun meg baaaade etterpå. Det er bare sååå herlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar