søndag 30. august 2009

Leeeenge siden sist!

Gratulerer til Linn og Frida i dag som debuterte i LP1 med 179,5 p og opprykk til klasse 2. Tjoho!!!! :)

Felix og jeg har hatt et par uker med treningsfri. I denne perioden var vi blant annet på NKK utstilling i Oslo. Her må det nevnes at Felix var ypperlig å ha med seg på hotell og oppførte seg kjempefint i ringen (det var Kjell Rune som viste ham).

Felix har også fått erfare å være demo-hund på kurs. I dag viste vi flyt på frivillig ligg og sitt mens mange kursdeltakere satt rundt og så på. Viste også hvordan vi trener kontakt under baklengs marsj og hvordan jeg begynner å fange stå under baklengs marsj.

I det siste har jeg trent mye uten bånd. Han er gira på trening siden jeg har vært litt laber i det siste og kan gjerne trene med andre hunder som springer rundt ham. Har brukt Frida, Marta, Vicky og Tessa som forstyrrelser. Kjekt altså! :) Skal begynne å utfordre ham litt mer på nye ting nå fremover. Lenge siden jeg har gitt ham litt hodebry. Har som oftest bare terpet på øvelser og delmoment. Ruta står blant annet for tur:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar