tirsdag 23. juni 2009

Trening sammen med Linn.

I dag var det bare Linn og jeg som møtte opp på trening, og vi hadde en skikkelig trivelig trening. Utrolig kjekt å få hjelp av Linn. Hun har jo så god greie på aussie og da er det helt supert å ta imot så mange gode råd. Her er det vi trente på:
  • Frivillig stå under baklengs marsj. Så satt jeg på kommando for stå.
  • Stå under marsj. Linn klikket for meg når Felix sto plantet med alle beina. Kjempefornøyd med økten. Reagerte fint på kommando.
  • Frivillig stå ved kjeglen. Jeg sto helt inntil kjeglen og Felix tilbydde stå på motsatt side av kjeglen. Kastet godbitene over ham og bak ham slik at han tilbydde ny stå. Tok også et par klikk for å komme inn i utgangsstilling fra kjeglen og for å løpe ut til den.
  • Stå foran meg. Denne var litt vanskelig for ham. Om jeg ventet et par sekund med klikket så tilbydde han sitt og ligg og ble frustert. Skal øve på å dra ut tiden på denne. Målet er at jeg skal kunne gå helt rundt ham etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar