tirsdag 4. august 2009

For en herlig dag!!!

I dag var dagen da jeg fikk en energi-boost og fant ut at jeg ville invitere hundeklubben til konkurransetrening her hjemme på gården. :) Jeg sprang rundt med hjul og målte opp bane på plena. Så avgrenset jeg banen med kabel-bånd. :) Det var mange som kom og vi fikk virkelig kjørt Linn. Jeg lekte dommer og vi kjørte hele programmet med Frida. :) Svein Tore måtte også kjøre klasse 1 øvelsene med Kia. Kjell Rune/Andreas, Mona, Kjersti Therese og Tone kom også. MORO. Vi klappet og var forstyrrelser rundt bana.
  • Fri v/foten etter hinderet (siste delmoment i kl.1). Linn med drakamp som belønning utenfor ringen etter vær så god

  • Kjørte hinderet på Felix (samme belønning som over)

  • Hinderet med drakamp-leke som lå på bakken utenfor ringen der jeg dro med ham.

Felix var overraskende oppmerksom i ringen. Hadde suuuuper kontakt, men gikk litt skjevt fordi han var så ivrig. Morsom begynnelse hvertfall. Har ringen stående der nede nå, så jeg skal trene mer på DZ. :)

Etter dette grillet vi, stekte vaffler og koset oss. Felix og jeg hadde litt freestyle-trening og bonus på slutten var at han endelig fikk leke litt med Frida nå når hun er ferdig med løpetiden. Takk til alle som var her for en fantastisk dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar