søndag 2. august 2009

Søndag på skaret

I dag trente Kjell Rune og jeg på Skaret. Var egentlig en lite planlagt økt. Men noe fikk vi da gjort.
  • Dirigering. Det er leeeenge siden jeg trente på dette, men Felix var helt med på notene. Sto først mellom kjeglene og snudde meg annenhver gang mot kjeglen som Felix skulle springe til. Denne var grei. Etter hvert økte jeg vanskelighetsgraden ved å flytte meg bort fra dem slik at han måtte følge bedre med på hvor jeg hadde kroppen vendt. Jeg er veldig fornøyd med den økten.
  • Tok en super effektiv økt på ca. 2 min med stå under baklengs marsj. Avsluttet med 3 repetisjoner med stå under marsj der Kjell Rune klikket da Felix sto med alle bena plantet i bakken.
  • Trent agility med Bree og Cheri som forstyrrelse utenfor gjerdet. Felix syns dette er kjempemoro. Trente også med lydighetshinder på slutten. Han hopper ikke før han får kommando så denne ser jeg ikke på som noe problem. Skal ta å baklengskjede den skikkelig en dag og kjøre flere repetisjoner. :)

Trivelig å trene i dag og jeg senker skuldrene litt når det ikke er så mange hunder rundt. Da jeg kom hjem lekte Andrea og jeg litt gjemsel med Felix, men det er nesten ikke moro for han finner oss med en gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar