søndag 10. mai 2009

Lp-trening på marken.

I dag har vi bare kjørt gjennom en del øvelser for å se hvor godt de sitter. Har filmet alt sammen så jeg skriver ikke noe særlig om det, utenom at jeg har en tendens til å flytte meg et steg til høyre om Felix setter seg skjevt o.l. Han gikk også litt langt bak under fri v/fot. Vet ikke helt hvorfor han gjorde det. Skal ta noen økter med strategisk plassering. Tok en egen økt med utg.st for å øve meg på å stå stille. Ikke gjøre ham hjelpeavhengig av at jeg flytter på meg. :)

Felix LP-trening diverse øvelser. from Irene Lie on Vimeo.

1 kommentar:

  1. Så flinke dere er :)
    Du må gå mer bestemt og ha litt mer fart på fri ved foten (tror jeg iallefall, sånn at han blir litt mer interessert og holder skikkelig følge).
    Synes han holder intensiteten godt oppe og du er virkelig flink med belønningen :)

    Det med at du skal stå stille har du skjønt selv (og jeg skal begynne å kjefte på deg) ;)

    SvarSlett