tirsdag 5. mai 2009

Mandags- og tirsdagstrening.

Mandag hadde vi kun en økt.
  • Ut til musematte. Lenge siden vi har trent på den. Mye større fart enn jeg har sett ham ha før. Tredje gangen prøvde han å stoppe en meter før musematten. Ble stående og se på meg og vente på klikk, men fullførte da han ikke fikk noen respons på å stoppe så tidlig. Kjørte fire økter.

Tirsdagstrening på skaret. I dag var vi samlet en gjeng og kjørte to-minuttersøkter inne i travhytta.

  • 2x2 minutt. Utgangsstilling. Åååå så mange spennende lukter det var der inne da. Gikk bare fra ham og begynte å leke for meg selv, sprang unna ham da han begynte å interessere seg for meg. Etter et minutt var konsentrasjonen bedre og på slutten av økte fullførte han med god fokus. Så kul mammaen hans var da!
  • 2x2 minutt. Ut mot kjegle. Denne er bra. Klikker for at han går helt bort til kjeglen. Kjørte stå en gang, men da minsket farten så jeg klikket bare for å gå helt bort til kjeglen de neste gangene.

Om kveldene pleier vi å kjøre en del triks. Prøver å lage et lite danseprogram for moro skyld (ta dansesteg med frembena, slalom mens jeg står og slalom mens jeg går) Hehe. Koser meg sammen med Felix. Har forresten laget en flette av fleece-pledd som jeg bruker til drakamp. Denne digger han!!! :)

Er mye syting og pesing etter at vi har vært på trening sammen med løpetisper. Håper det roer seg når de tre tispene er ferdig med løpetid. Pleier å gå ut av rommet om han stresser mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar