mandag 25. mai 2009

Tjoho!

Felix, min lille pubertetsgutt, var i bedre form i dag. Satser på at han var veldig sliten i går. Da vi kom på trening i dag så han rett på verdens deiligste puddel-tispe og han falt pladask, derfor var det litt av et styr å komme ut av bilen og komme oss bort til de andre. Han har derimot forstått hva jeg vil. Hver gang han dro og jeg stoppet så kom han inn i utgangsstilling, om noe stresset. Hehe. Er ikke så lett når hormonene suser rundt i kroppen.

Kun avslapping i dag. Ingen drakamper, ikke noe action i det hele tatt. Felix stilte seg noe spørrende til dette kjedelige livet. "Kan vi ikke leke? Kan jeg ikke få hilse? Må jeg LIGGE her? ÅÅÅÅ så kjeeeeedelig". Linda tok over en god stund og ba ham ligge inne i hytten. Etter hvert greide han å roe seg og pesing og bjeffing avtok. Hver gang en ny person, eller hund, kom inn så var det opp og ørene på stilk. For en energi og nysgjerrighet. :) "Må jeg ligge nå også? Jeg vil leke og hiiiilse på". Super trening for Felix.

Må også nevne at jeg trener flyt på ligg/stå hjemme. Nydelige vekslinger. Labbene var som limt til bakken selv om han tok "armhevninger". Bra at jeg har fått ham ut av låsningene i ligg.

Kommer til å trene flyt fremover og sette meg opp en treningsplan. Tenkte at jeg kunne fokusere på 2 ting som jeg trener fast gjennom en hel uke og så ta et par økter med andre ting i tillegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar