søndag 5. april 2009

Sosialisering på utstilling.

I dag har vi vært på Treffhallen og trent. Felix var skikkelig giret så jeg er glad for at jeg ikke stilte i dag.
Vi begynte med å være litt ute, før vi gikk inn døren. Han begynte å bjeffe og da fok jeg ham ut igjen. Holdt på slik en stund og belønnet om han la seg, eller bare sto og så uten å lage lyd eller dra.
Etter ca. en halv time var vi endelig inne. Da satt vi oss litt borte fra de andre og så på de andre hundene. Hadde en hund som lå rett i nærheten så det ikke skulle bli alt for interessant å titte på de andre hundene. Ga ham godbiter for å ligge rolig. Etter denne økten fikk han ligge i bilen.
Andre gangen gikk vi inn sammen med Frida og Linn. Det fungerte helt supert. Felix lagde så og si ikke en lyd og jeg satt og foret Frida og Felix med Frolic. Ca 15 minutt. Er veldig fornøyd med at han var roligere på konkurranseområdet den gangen her. Nå har jeg meldt meg på utstilling på sunndalen i april. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar