onsdag 1. april 2009

Kreativ treningsøkt.

I dag har vi kjørt en litt merkelig trening.
  • Fri ved fot. Varierte her. Stoppet så han satt seg, gikk igjen, stoppet, rygget noen skritt, venstresving, høyre sving. Belønnet med drakamp. Var artig at han rygget uten å ha en planke ved siden av seg.
  • Hopp over hinder ved hjelp av musematte. Dette tar han langt i fra og nærme. Faktisk mer fart på han når han har et lite hinder mellom seg og musematten. :)
  • Stå. Jobbet videre med stå. Prøvde å bevege meg litt til sidene og bakover. Joda dette gikk kjempefint helt til han koblet kassemetoden opp mot dette og flyttet bakparten etter som jeg beveget meg. Kreativ liten gutt, men det var jo ikke akkurat dette som var planen. Skal jobbe mer med stå og at han klarer å stå i ro når jeg beveger meg. Senket kriteriene. At jeg gikk bakover var helt i orden. Tok kun bittesmå steg til sidene etter dette.
  • Utgangsstilling. Han setter seg riktig de fleste gangene. Blir ofte litt ukonsentrert etter å ha fått godbiten. Øvde på å flytte meg rundt på samme stedet mot venstre. Tilbyr ikke ofte nok syns jeg. Fikk ikke flere enn fire i minuttet i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar