fredag 5. juni 2009

Det er helg!

I dag tok Felix og jeg oss en liten kveldsøkt. Jeg har sikkert en liter myggspray i ansiktet, for det var ekstremt med mygg ute i kveld. Tok noen sommerkoteletter inn i ovnen i dag, og det var stas som godbit. Fikk litt effektivitet i treningen også da. :) Begynte økten med lek med frisbeer.
  • Frivillig inn i utgangsstilling - belønnet med lek. Alltid greit å begynne med denne.
  • Fri ved foten. Belønnet med fiskepinner/tennisballer
  • Frivillig utgangsstilling. Kotelettbiter som belønning. Super intensitet. Passet på å flytte meg i det jeg ga godbiten, slik at jeg ble klar for neste repetisjon med en gang :)
  • Frivillig stå under baklengs marsj. Godbitbelønning. Effektivt. Tar ikke mange stegene før han stopper nå
  • Frivillig ligg/sitt mens jeg satt på gresset ute. Jeg vil ha denne med enda bedre flyt. Kommer til å kjøre denne hver dag til jeg blir fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar