søndag 12. april 2009

Litt forskjellig

Nå er ferien snart over og vi har jo fått trent litt i påsken.
  • Innkalling med mange hunder rundt. Felix ble holdt igjen og sluppet når jeg ropte på han. Helt syk fart inn mot meg. Jeg er veldig fornøyd med farten hans.
  • Fokus med hester som forstyrrelse (det hører med til historien at Felix spang etter noen shetlandsponnier og jeg hylte desperat for å få inn gjeterhunden min så derfor trening på dette).
  • Innkalling mellom meg og ei til med biler som forstyrrelse.
  • Innkalling fra sitt (som vist på video).
  • Kjegle + stå som vist på video.
    Felix trener stå ved kjegle og innkalling fra sitt. from Irene Lie on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. Kjempebra Irene!! Innkallingen så super ut. Se om du kan jobbe litt mer med farten ut til kjeglen.

    SvarSlett