onsdag 15. april 2009

Skartrening igjen.

Vi var på skaret i dag også. Grillet og koste oss!
  • 2 økter ut mot kjegle. Her fokuserte jeg ikke på ståen i dag. Det ble heller en økt hvor jeg fokuserte på farten. Var mange forstyrrelser i dag, men jeg fikk opp tempoet litt igjen. Prøver hele tiden å komme meg langt unna (20 meter), men han syns fortsatt det er litt langt og vil ikke helt gå bort til kjeglen.

  • Lek. Fokuserte en del på lek. Brukte tennisballer med lyd og det var populært. Ballene ble litt grusete etterhvert og ekkel å bruke, men han kom inn med ballen for å få en ny. Moro. Kommer til å bruke mer ball i treningen med kjegle for jeg vil begynne å belønne i fartsretningen om han har skikkelig fart ut.

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp:) Jeg har også laget meg ny blogg, men har bare skrevet ett innlegg da. Treningsbloggen din gir gode tips og treningsmåter til oss så skal prøve ut nye ting med kjegler og lignende senere i dag:D
    Hvordan er Felix på treningene? konsentrert?
    Klem

    SvarSlett
  2. Felix er super å trene med. Han er alltid klar for nye oppgaver og tar ting utrolig fort. :) Kan nok bli litt ukonsentrert nå når han er i puberteten, men det kommer alltid noe godt ut av treningene. :) Gleder meg til å følge med i bloggen din! :)

    SvarSlett