fredag 24. april 2009

Selvransakelse!

I dag pratet jeg med Linda om det at Felix "faller ut" ganske ofte. Blir mer interessert i å snuse og slikt. Noe av det kommer nok av pubertet, men det har seg jo slik at jeg kan være ganske så vimsete selv. Om noen prater til meg så har jeg lett for å falle helt ut av rollen som hundetrener. Kommer det noen jeg kjenner så skjer det samme. Dette har jeg faktisk ikke tenkt over selv, men åååå så logisk det hele er. Jeg er nok litt for sosial av meg! Nå skal jeg være mye flinkere til ikke å "falle ut" jeg også, så skal vi se om det tar seg opp igjen.

  • Innkalling. Har litt problem med å få på Felix båndet. Liker ikke å bli tatt i bånd, så jeg tok tak i båndet hver gang han kom til meg (dette var inni travhytta med ei løpetispe og en hannhund også løs). Så fikk han godbit, før han ble sluppet igjen. Felix tok poenget raskt, så dette skal vi øve myyye på her hjemme også.
  • Utstillingstrening med løping, stille opp og tannvisning. 2 løpetisper som forstyrrelse, men det var ikke noe problem.

Lite LP-øvelser for tiden, men det blir mer av det etter utstillingen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar