mandag 20. april 2009

Mer utstillingstrening.

I dag dro jeg opp til hundeklubben og hadde kanskje ikke de helt store forventningene til utstillingstreningen, siden han har det med å slå inn gjeterinnstinktet når andre hunder springer. Men de positive overraskelsene kom fortløpende.

Med god hjelp fra Linda så sprang jeg og Felix frem og tilbake forbi fullt av skåler med fristende hundemat. Det gikk også bra med både hunder foran og bak!!! Jippi! Supre godbiter som jeg fikk av Linda gjorde susen.

  • Tannvisning. Øvde på at Felix skulle vise tennene for andre enn meg. Her tok Linda Felix og viste meg hvordan jeg kunne holde ham pluss at hun fant seg ikke i nappingen hans, så vips så gikk det greit å vise tenner.

Kommer til å fokusere på stå og å løpe fint i bånd denne uken. :) Får koble det sammen med LP-treningen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar