søndag 3. mai 2009

Trening lørdag og søndag.

Lørdag gikk vi på tur sammen med Linn og Frida. Da jobbet vi en del med Felix. Blant annet med innkalling og avslapping når han ble for giret. Veldig fornøyd.

Søndagstrening hjemme på Strande. Stilte inn stoppeklokken på 3 minutt for hver økt.

  • Fri v/fot + vendinger. Er nøye på at han ikke slipper meg med blikket. Utg.stilling-gikk så 3-4 skritt baklengs marsj før jeg snudde meg fremover. Kjører en del vendinger.
  • Innkalling fra sitt. Går fra ca.10 skritt og venter 3-6 sek før jeg kaller ham inn. Tyvstartet 2/5 ganger. Da startet jeg på nytt.
  • 2 økter med stå under marsj. Klikket først for stå i front, klikket et par ganger for stå under baklengs marsj før jeg snudde meg fremover. Rakk 4 frivillige stå før tiden var ute.
  • 1 minutts økt med ligg og bli

LP-trening 3.mai. Felix from Irene Lie on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink å trene, Irene- dere har virkelig hatt framgang! Gøy at du legger ut filmer, da er det også lettere å gi kommentarer på treningen.
    Stå under marsj: har du frivillig stå når du går rett vei? Jeg pleier å like å ha satt på kommando på dette stadiet slik at du unngår frivillige stopper i fri ved foten.Ellers bra!
    Innkalling fra sitt: flott fart og bra bli sittende, men se om du kan få trent vekk den "stemplingen" før innkomsten:) Baklengskjed det hele noen ganger på nytt!
    Fri ved foten:ser fint ut, du er flink til å varierer når du belønner.

    SvarSlett
  2. Da skal jeg få kommandoen. Han reagerer litt sent på kommandoen (2-3 sekunder etter "stå"). Skal intensivere stå-treningen de neste dagene.
    "Stemplingen" begynte først i dag så jeg skal få av ham det. :) Jeg skal fortsette med filmingen. Det er litt dumt at du ikke får hørt når jeg klikker, men lyden vil ikke virke. Derfor jeg har lagt på musikk. Takk for tilbakemeldingen!

    SvarSlett