fredag 20. mars 2009

Fredag. Tur i stallen.

Trent på fokus generelt i stallen i dag, og jeg er bare sååååååååå fornøyd. Felix var så avslappet og fin at jeg er helt imponert. Brydde seg hverken om løpende hester, eller alle menneskene som var der. Satt inne i stallen og så på Linn som holdt på å møkke. Felix lå og fikk godbiter. Eneste gangen han stresset seg litt opp var da han oppdaget en schäfer-tispe. Fikk til og med en liten treningsøkt med drakamp utenfor stallen med fokus under baklengs marsj. Supert! Dette går rette veien! :) Jeg gleder meg til å trene grunnferdigheter med forstyrrelser igjen. :)

  • Fri ved fot. Fikk en treningsøkt på kvelden med fri ved fot. Skulle egentlig bare lufte han, men han var heeelt med og gikk og tilbydde frivillig ved fot som bare det. Hadde med meg draleke så etter at hunden gikk der og så på meg kanskje 20 steg så dro jeg den frem. økt med tre klikk og drakamper. :)

1 kommentar: