torsdag 19. mars 2009

Torsdag trening hjemme

Siden jeg har fullt opp med konferansetimer så rakk jeg ikke å trene i tunnelen i dag. Isteden hadde jeg den beste treningsøkten på lenge her hjemme. Tre økter på 5 minutt hver.
  • Utgangsstilling. Han blir bedre og bedre. Står på samme flekken og snur meg 90 grader mot venstre etter hvert klikk. Han brukte bakparten godt. Hadde kylling som forsterker og det gjorde susen. Halen gikk og vi storkoste oss begge to.
  • Fri ved fot. Her var han virkelig i slaget. 12 steg med venstresving. For første gang så flyttet han bakbarten skikkelig inn når jeg svingte. :) Tilbydde etterpå også når vi bare skulle gå på tur. Haha. skikkelig kjekt å ha en så fokusert treningsøkt igjen.
  • Target på musematte. Hold pusten; 22 meter og med trav /gallopp. Han var så vill etter draleken at etter at han hadde tråkket sto jeg nesten med hjertet i halsen når vi skulle ha drakamp. Snakker om tempo.

Er alt i alt veeeeeldig fornøyd i dag. Trengte en skikkelig opptur, nå i denne pubertetsperioden. :) Lekte gjemsel til slutt og så kastet jeg ut godbiter som han fikk snuse etter på grusen. Det syns han er kjekt. Ikke en gang uglen som satt og ulte, vippet ham av pinnen i dag. Klikk og spupergodbit til Felix!!!! ;)

1 kommentar: