torsdag 9. juli 2009

Hundeklubben.

I dag trente jeg på at Felix skulle ta frivillig kontakt med meg. Odin, en annen hund, var forstyrrelse på utsiden av agilitybanen mens jeg belønnet Felix for å komme frivillig inn til meg når jeg hadde ham løs på innsiden av gjerdet. I begynnelsen var det veldig spennende med hunden som lekte på utsiden, men etter hvert så ble det kortere og kortere tid mellom hver gang han kom inn til meg. Supert!
  • Trente på kjeglen i dag. Først ut til kjeglen og så stå ved kjeglen, til slutt innkomsten til på plass. Det var ikke den helt store farten i dag og så måtte jeg feile han for å stemple meg en gang. Skal ta opp igjen treningen på kjeglen for jeg har sååå lyst til at den skal bli klar til baklengskjeding.
  • Gikk spor sammen med Pia. La ut tre u-spor. La en kong på strekket mellom første og andre vinkel og en i enden av sporet. Felix var nydelig på nittigradene og fin snuteføring med snuten godt nede i sporet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar