tirsdag 21. juli 2009

Kveldstrening hjemme på vått gress.

I dag tok jeg meg en tur ut i regnværet og dette trente vi på:
  • Delmomentene i dekk fra holdt. At han ligger når jeg går 15-20 skritt fra ham og går tilbake. Så belønnet jeg masse for at han lå mens jeg gikk to skritt bak og frem. Belønnet mens han lå og til slutt kjørte jeg flere sitt-opp med drakamp. Så baklengskjedet jeg gå bak to skritt og frem - så sitt opp. Og så baklengskjedet jeg hele greia. ;) Det gikk supert. :)
  • Utgangsstilling. Sto på samme sted mens jeg vridde meg rundt til høyre og venstre. Dette var den beste økten av denne typen jeg noen gang har hatt. Felix fulgte meg som bare det. Tok til og med et skritt frem og et skritt tilbake mens han fulgte meg
  • Apporten. Han har et nydelig grep når jeg drar i mot. Han holdt den også i utg.st., holdt den i 5 sekund, men neste gang så ville han spytte den ut. Tok apporten bak ryggen i 10 sekund før jeg prøvde på nytt. Da klikket jeg for et sikkert grep i 2 sek. Dette gikk fint.

Gikk to spor i dag. Et u-spor på 50m -30m - 50m. Gikk også et med 4 nittigradere. 2 leker i hvert spor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar