torsdag 16. juli 2009

Onsdag på Oppdøl og torsdag på Skaret.

I går trente Linn, Kjell Rune og jeg på Oppdøl. Ble egentlig mest kontakt og fri ved fot, samt et par repetisjoner med stå under marsj (kjørte bare ståen og Linn klikket for at alle bena var i bakken). Felix var litt virrete. Enten så hadde han helt super kontakt med meg, eller så var han på tur for å få med seg alt det spennende som var rundt ham. Hadde ikke på han bånd den gangen her, for jeg har lyst til å trene litt uten langline.

I dag var det ikke så mange som møtte opp på trening på skaret. Linn, Kjell Rune, Torfinn, Katrine og jeg.

  • Fokus med forstyrrelser
  • Lineføring ved fot
  • Venstresvinger i lineføring med fot.
  • Metallapporten. Felix gapte over (men holdt ikke) og det var faktisk mye bedre enn jeg hadde forventet!!! Er jo litt småskeptisk til apportene generelt. ;)
  • Hadde det også morsomt med å trene kassemetoden på Malle-valpen til Kjell Rune. Søt lita frøken, som tok poenget fort.

Må også nevne at Linn greide å lure meg med til byen under jazzfestivalen, og det gikk faktisk bra. Ble litt for mye for Felix så han bråket ikke utenom hvis Frida hilste på noen. Hånden min var derimot rimelig sliten da vi var ferdig med turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar